De Citit : Altele

Băneasa Shopping City devine „The City of Good Life” și creează toamna aceasta spațiul perfect pentru o experiență completă de transformare

| 28 octombrie

București, 28 octombrie 2015: Băneasa Shopping City lansează campania The City Of Good Life, sub umbrela căreia toți cei care calcă pragul centrului comercial sunt invitați să aibă parte de o experiență completă. Astfel, Băneasa Shopping City devine locul perfect pentru reinventare și redefinirea stilului personal, oferind vizitatorilor cel mai bun spațiu pentru shopping, relaxare și entertainment.

Băneasa Shopping City dezvăluie “The City of Good Life” și susține în continuare creșterea încrederii în sine, inițiativă pornită odată cu demararea campaniei Redesign Yourself. Programul, început în data de 15 septembrie, presupune un proces de reinventare la nivel fizic și psihic, alături de o echipă de profesioniști care va călăuzi evoluția a zece clienți ai centrului comercial. Astfel, The City of Good Life reprezintă locul ideal în care oricine își poate îmbunătăți stilul de viață și poate face pași spre schimbare.

„The City of Good Life a prins contur din dorința de a oferi suportul nostru membrilor comunității în drumul către atingerea unor noi obiective personale. Credem cu tărie că Băneasa Shopping City este mai mult decât un centru comercial, este spațiul în care clienții descoperă o varietate de opțiuni pentru petrecerea timpului liber și îndeplinirea aspirațiilor personale. Continuăm inițiativa de a ne susține membrii comunității în schimbarea stilului de viață și evoluția lor pe toate planurile, prin diversitatea magazinelor și calitatea serviciilor oferite”, declară Ovidia Popescu, Campaign Coordinator Băneasa Shopping City.

Băneasa Shopping City aduce în atenția vizitatorilor săi seria de magazine nou deschise în cadrul centrului comercial: Armani Jeans, Caran D’Ache, Liu Jo, Michael Kors, Victoria 46, Pandora; precum și cele care se vor deschide în curând: Bobbi Brown, Kiehl’s, Max & Co și Tous.

Iubitorii de fashion găsesc aici cele mai importante branduri, care se adaugă mărcilor premium emblematice, prezente deja în centrul comercial: Agent Provocateur, Beautik Haute Parfumerie, Brooks Brothers, Cacharel, Cellini Boutique, DIESEL, Ego Men Fashion Concept Store, FreyWille, Gerard Darel, Gant, Guess, ICON, ID Sarrieri, Karen Millen, Lacoste, Luisa Spagnoli, Micri Gold,  Montblanc, Simona, Sport Couture, Tommy Hilfiger, Trends by Adina Buzatu, Weekend MaxMara.